Portfolio

AutoScout24 Media


AutoScout24 als Premium Publisher geeft onze adverteerders gegarandeerde Brand Safety. De Superior Ad Placements hebben hoge viewability door onze no-ad-clutter en lazy loading aanpak. Zowel direct als programmatic bieden we 100% van onze inventory transparant aan. Te bereiken via meest geavanceerde SSP’s en DSP’s met onze Headerbidding Solution.

Met onze Top Quality 1st Party Data bieden we interessante mogelijkheden op inventory en campagne optimalisatie met de data sets. Ook kunnen we Insights verschaffen met het analyseren van het Search, Engage en Intent gedrag. Dit kan inzicht geven op de daadwerkelijke concurrenten van het auto Merk of Model.

Ontdek het AutoScout24 portaal




30 dagen adverteren bij AutoScout24 en AutoTrader


Met het grootste online aanbod auto’s van meer dan 250.000 auto’s in Nederland bereiken wij een unieke doelgroep. Maandelijks worden 27 miljoen auto’s bekeken in 10 miljoen sessies door 3,5 miljoen bezoekers. Onze bezoekers komen voor 80% via mobiele bezoeken met een gemiddelde websitebezoektijd van 6.40 minuten. Maandelijks leveren deze bezoekers 165.000 kwalitatieve leads op. Kortom een unieke doelgroep om voor te kunnen adverteren.

Bron: Google Analytics 2018

Targetmogelijkheden


AutoScout24 Media biedt adverteerders unieke targetingmogelijkheden. Gebruik de data van AutoScout24 en/of AutoTrader voor uw intelligente online advertenties. Op basis van gebruikersgedrag worden doelgroepprofielen gemaakt die u voor uw advertenties kunt gebruiken. U beslist welke specifieke doelgroep u wilt bereiken. De volgende targetmogelijkheden zijn een greep uit mogelijkheden waar u op wil targeten.
Kontakt